♥Nurul-elmo.blogspot.com
Hey, Assalamualaikum those pretty and handsome :)So you;re gonna to enter Myblog . And do follow me okay ?
Please note that this skin is best-viewed in Mozilla Firefox with a screen resolution of 1680 x 1050px. Slight alignment error in Safari/Chrome. Completely screwed in IE.
Leave a tag while you're here, will you?

Current layout: Moments of Magic / !MD♥

♔Nurul, Eighteen.
♔ blogskins ♔ facebook ♔ fanfiction ♔ twitter

view all my networks?

So this is me Nurrul Baieyzura, standing in front of you saying I'm sorry for that night. Sorry for the kissed I'd gave it to you. I do love you, Muhammad Syafiq Danial. And now I'd realize that you're Mine. I am begging you right now not to leave me. I do love you all the time. So this is me who always loving you,

♔Lets have a nice talk.
♔Brother and sister.
loved loved loved loved loved




This layout was coded by !mesmeriz.ed♥/mindy, with scrolling codes from noturcupoftea, images from thefadingnight/reviviscent and background from fivepointsapart.
♔Parallel Worlds
Tuesday, December 8, 2009 ♔ 4:14 AM
6 december 2009


heh , date on 6 december wiv you laa bie . sangad seronok tao ? dpt jumpe kao rase mcm tana berpisah jea . ta mao balik ! sbb sbb sangad miss kao laa bie . heh , eventho ary tuh terpaksa banyak berjalan sampai saket kaki neyy tao ? haha . but but , ta dpt na hug kao . huk * gatai nyee bby ney . kan ? kan ? laa , bie bie . besh dpt hang ngn kao ary tuh sbb dpt tgk kecix wiv echa yg first time jumpe . alaa , malu2 kucinx plak (: heh , dowg sweeet tao ? kan bie ? kte tah ap2 jea . suke usik dorg . but ta suke kao and kecix maen2 snap picca plak . bie tao kan ? bby mmg pantang owg maen2 cm tuh ! haih . pk kan kao neh boyfie bby jea . kalu taa , da lame kene ! hehe :D but tape laa . mao snap , snap jea laa sbb sbb bby pown ske maen2 snap2 picca kao . kcian bie . haha , thankyou fer spending your time wiv me bie . waa , geli hati tgk kao maen snooker , padan muke ! kalah , haha . da slalu pown kao menang skali skale kalah , tape laa bie .
tptp lagi geli hati tgk kao maen pingpong tuh ! kcian kecix kene kejar bolaa tuh . heh , mcm budak ta cukup umo jea kan . lagi2 kecix yg mmg sangad kecix tuh ! kecix , thankyou pakcekk sbb kao blaje akuh (: padan muke kene buli ! hoho . btw , nice to meet echa , kecix's wifey . dea baek , dea cute . dea cantekk . butt , dea sangad pendiam . tape laa , nt jumpe bole borak ag . kan ? heh , da da . malas na ckp pnjang2 . saket jari na menaip . ap2 pown thankyou .
p/s : bie bie . missyou damn much ryte noww ! kecix and echa , thankyou yaa fer everything(s)
back to the top