♥Nurul-elmo.blogspot.com
Hey, Assalamualaikum those pretty and handsome :)So you;re gonna to enter Myblog . And do follow me okay ?
Please note that this skin is best-viewed in Mozilla Firefox with a screen resolution of 1680 x 1050px. Slight alignment error in Safari/Chrome. Completely screwed in IE.
Leave a tag while you're here, will you?

Current layout: Moments of Magic / !MD♥

♔Nurul, Eighteen.
♔ blogskins ♔ facebook ♔ fanfiction ♔ twitter

view all my networks?

So this is me Nurrul Baieyzura, standing in front of you saying I'm sorry for that night. Sorry for the kissed I'd gave it to you. I do love you, Muhammad Syafiq Danial. And now I'd realize that you're Mine. I am begging you right now not to leave me. I do love you all the time. So this is me who always loving you,

♔Lets have a nice talk.
♔Brother and sister.
loved loved loved loved loved




This layout was coded by !mesmeriz.ed♥/mindy, with scrolling codes from noturcupoftea, images from thefadingnight/reviviscent and background from fivepointsapart.
♔Parallel Worlds
Tuesday, November 16, 2010 ♔ 6:22 AM
hari ini ?
hari ney meet Bie dekat taman rumah dea , okay sampai agak awal then rondaronda sementara tunggu bie mandi , HAHA naseb baik pegi sane dengan Ell then tiba Bie text suro lepak depan rumah dea , eisk KOT IBU ADA BIE :PP hmm okay then kami pun patah balik pegi rumah Bie and sudden awww I can see you with no shirt standing outside of the house , HAHA sexy lh ;D
okay okay then Bie dh siap with a short and a pink t-shirt , COMEL LH ^^ okay okay then terus gerak pegi taman , hmm duduk sane HAHA saje jee usik dea then sudden tengok fun Bie , OHMYGOD lagi sekali hati saya sakit , ==' kenape ? haih sebab sebab ): hmm malas nk cakap lh kan . okay okay then lepak dengan dea have a nice talk (nice kee hati I dh macam rumput tuh) then usik Bie HEHE lawak lh Bie kot tacink sayang :PP terus campak rokok haha kenapa ? hmm okay then tibe jee kan rase mcm nk tacink dgn Bie sebab haih kot asek nak repeat name DEA ! gerger ! okay tk cukup tuh , hah Ell pulak kate dea dh ade GURLFIE , HAHA kot MEMBARA hati I time tuh , hmm tacink lagi )': sedeh jee dgar Ell cite mcm mcm pasal Bie okay I sabar , balik tuh hujan okay sambil atas moto I cry HAHA sampai Ell marah bebel bebel , sampai rumah tk ada mood nk mandi HAHA sebab continue cry )':


p/s : thankyou Bie <3
back to the top