♥Nurul-elmo.blogspot.com
Hey, Assalamualaikum those pretty and handsome :)So you;re gonna to enter Myblog . And do follow me okay ?
Please note that this skin is best-viewed in Mozilla Firefox with a screen resolution of 1680 x 1050px. Slight alignment error in Safari/Chrome. Completely screwed in IE.
Leave a tag while you're here, will you?

Current layout: Moments of Magic / !MD♥

♔Nurul, Eighteen.
♔ blogskins ♔ facebook ♔ fanfiction ♔ twitter

view all my networks?

So this is me Nurrul Baieyzura, standing in front of you saying I'm sorry for that night. Sorry for the kissed I'd gave it to you. I do love you, Muhammad Syafiq Danial. And now I'd realize that you're Mine. I am begging you right now not to leave me. I do love you all the time. So this is me who always loving you,

♔Lets have a nice talk.
♔Brother and sister.
loved loved loved loved loved




This layout was coded by !mesmeriz.ed♥/mindy, with scrolling codes from noturcupoftea, images from thefadingnight/reviviscent and background from fivepointsapart.
♔Parallel Worlds
Wednesday, December 29, 2010 ♔ 2:06 AM
Johor-Ipoh
okay i'd spent my holiday at Johor about 3weeks huhu BEST tahuu dapat meet both of my sista yg terlampau happening tuh HAHA best tahuu then Syafiq Daniel datang and and we together fetched him at Larkin , bawak dia jalan jalan meet all my relatives :))
then malam dari amik dia terus gerak pegi makan HAHA makan makan sedap then balik rumah kak lus , stay there for a days then yg paling best tuh kitorang pegi CITYSQUARE HAHAH padan muka semua aku mintak jalan jalan then beli kasut dia jalan lagi then time for movie then jalan lagi HAHA kali ney beli baju aku pulak then jalan lagi beli baju aku lagi then balik ;D
selang berapa hari tidur rumah kak nor , HAHA best kali ney sebab tengk cita hantu ramai ramai then semua takut nk tido dlm bilik huhu :PP
then lepak rumah kak lus HUHUHUH then shopping lagi dengan kak lus HAHA shopping dekat MANGO , syiokkk ;D thanks okay sista ^^ shopping baju dia baju aku then dia beli beg WHOAH CANTIK :) then jalan jalan cari baju SI Syafiq Daniel , susah betoi mula mula masuk PADINI tapi satu pon dia tk berkenan HAHA CEREWET lh sayang ! akhirnya beli jugak tapi dekat SUBZERO , haih jalan lagi then pegi MIXIT Syafiq Daniel beli kan saya kasut jalan sehingga kepenatan then kak lus ajak lepak STARBUCKS nah kitorg dh beli air dia boleh hilang rupa rupa nyee dia pegi SK JEWELLERY haha beli present mak ;DD
lepak lepak dia kira semua kos HAHA tiba tiba dia terkejut sebab tk sampai satu hari dia boleh habis kan more than thousand pelik =='
hmm happening bila kelua dgn kak nor HAHA gelak tk habis sampai tk boleh berhenti , adoy , lawak bila dia dh start buat lawak dia tuh HUHU


p/s : i've a great time with em' (':
back to the top