♥Nurul-elmo.blogspot.com
Hey, Assalamualaikum those pretty and handsome :)So you;re gonna to enter Myblog . And do follow me okay ?
Please note that this skin is best-viewed in Mozilla Firefox with a screen resolution of 1680 x 1050px. Slight alignment error in Safari/Chrome. Completely screwed in IE.
Leave a tag while you're here, will you?

Current layout: Moments of Magic / !MD♥

♔Nurul, Eighteen.
♔ blogskins ♔ facebook ♔ fanfiction ♔ twitter

view all my networks?

So this is me Nurrul Baieyzura, standing in front of you saying I'm sorry for that night. Sorry for the kissed I'd gave it to you. I do love you, Muhammad Syafiq Danial. And now I'd realize that you're Mine. I am begging you right now not to leave me. I do love you all the time. So this is me who always loving you,

♔Lets have a nice talk.
♔Brother and sister.
loved loved loved loved loved




This layout was coded by !mesmeriz.ed♥/mindy, with scrolling codes from noturcupoftea, images from thefadingnight/reviviscent and background from fivepointsapart.
♔Parallel Worlds
Wednesday, February 9, 2011 ♔ 6:21 AM
Life full of mess =\
yeahh , full of mess :( runsing leee , banyak keje sekolah ! banyak sangat , beban terlampau beban okay okay sekolah mula rasa bosan SANGAT membosan kannnn ==' nasib ada kawan kawan HOHO best lh siket , balik rumah kena study hmm pecah kepala hotak akuu makaiii , penat lagi tengok bilik bersepah HAHA tk apaa nurul bersabar okay lagi bape hari perabot sampai :) then bilik akan menjadi whoahhhh yeaaaaaaa boyfriend , hmm okay jea dengan Bie and and guess what , Keyrol text me back dia hantar "imy ):" haaaaaaaaaa terkejut leee sebab since dari aku amik fone dari dia , dia terus menghilang tett tk boleh cakap pasal ney panjang panjang ;D
okayyy sis vee dah balik Johor and sis Nissa still dekat Johor HAHA rindu mereka lh )': hmm rindu Sony aku huaaa bila lh nak siap hadoiii =| abang cakap dia nak keluar kan Skuter Galxa , huh *entah mcm mana spell , and bentuk dia pon tk tau mcm mane HEEE nama lagi lh tk penah denga okay lantak lh pasal tuh , nak cakap pasal pukibabiharamjadah makcik yg bajet bagus tuh , haih meluat aku tengok dia hari hari , makaii usha orang bajet jea bagus mcm mampuki leeee , kalau muka cantik tk apaa ney KELING sebelah rumah aku lagi cantik , kan Uno kan ? okay sayangggg Uno





back to the top